close

嗯, 參展組織應算是校友沒錯(都過去了不是校友是啥啊...)


thanks4rg3_s.jpg 
(咪哭沒胸部不是我的錯←毆)

首先本人非常感謝校方給予這個機會讓在下可以說出以下的廢言...肺腑之言, 亦感謝各位來賓的到場, 實在令在下感動萬分; 為了令致辭聽起來更加親切以下為單語廣播(廣東話ONLY!)。


......我頂唔順咁制服化我決定用返俗語。

多謝RG3幫襯nova嘅各位鄉親父老, 話哂今次都係無新刊全靠寄賣同週邊撐場XD" 由於無點瞓過於是本日勁嗨但返到屋企就瞓足14個鐘XDDDDDDDDD結果而家先寫感謝blog
於是我都係由頭開始講好....

自從細細個幫我家太太捧10KG嘅米由超市捧到返屋企到10號o個日我拎住120本本由柴灣去太古城o係太古城食個cake再返柴灣之後我已經覺得120本本唔係問題
結果我又係遲到...早知一個鐘都唔好瞓||| 去到會場排隊時真係嚇親, 咩事又咁亂!!! 仲要排到去先有人話我知"唔好意思呢度唔係做紅色區喎" (當然親愛的有回串返去, 皆因一開始無人講明) 雖然主辦方嘅人員態度好好(即刻幫我地搞)但我真係覺得個管理好亂....聽講過上次RG2都係咁, 主辦方係咪應該諗個辦法改善呢其實?

今次我地係半檔但要匿4個人XDDD 啲野已經多到佔用隔離攤D位(btw我好想問點解隔離檔無人出現.....OTL) 不過我地今次終於可以o係開場之前擺好個陣!!!! 但係我唔記得帶草泥馬撐場囧!!!!!! 好彩有4個人如果唔係我又唔知點好XD""" (多謝Kime同月餅餅我愛你地> 3< ) 不過因為場面太混亂結果我....我將HMH預定本同餘本掉轉咗QAQ!!! 我對唔住預留嘅人!!!!! 你地鞭撻我啦!!!!!

總之所有本都完售啦~(恭喜雲和姑娘同藥桑!!) 萬紅都係!!!(3點等放本嘅人潮嚇倒代理小姐啦XDDDD""") 我本世界紀行香港完售啦淨淘寶同台灣嘅份量啦= 3=~
另外以下俾我識嘅各位XDDD
>> 阿呼你終於GET到簽繪啦XDDD 其實後記真係成篇唔同咗, PWD我地大家私下解決啦XDDD""
>> 小柚你好可愛哈啊哈啊╯w╰ HERO襟章我下次見到你時俾你!!
>> 蝶蝶我會幫你去CWT搶本的哇哈哈哈哈(←細佬哥咩你仲咁低b蝦人)
>> 小怜對唔住我挖唔到地理notes......||||
>> LK 多謝簽繪!!! 熊貓真係帶到幸福俾我呀XDD!!!!
(仲有邊位我唔記得??? 老人家記性唔好....)

基本上就係咁多.....我真係好多謝當日幫手嘅同嚟幫襯嘅人!! 下次香港場應該係CW28但我唔知參唔參(遠目) 到時再算啦XDD 
SEE YOU (>  w<) ~☆

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    nova 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()